WAAROM FUNX ADDS?

MISSIE

FUNX ADDS IS DE SALESTAK VAN FUNX DIE (LOKALE) ONDERNEMERS IN CONTACT BRENGT MET JONGEREN UIT EEN MULTICULTURELE OMGEVING. FUNXADDS STAAT  – IN TEGENSTELLING TOT DE MEESTE ANDERE BEDRIJVEN EN MEDIABUREAUS –  IN CONTACT MET EEN JONGE EN DIVERSE DOELGROEP.

FUNX ADDS VOEGT DAARMEE WAARDE TOE AAN DE HUIDIGE MEDIAMIX. WIJ HEBBEN DE KENNIS EN EXPERTISE OVER DE DOELGROEP IN HUIS, WAARDOOR WIJ DE (POTENTIËLE) ADVERTEERDER GOED KUNNEN ADVISEREN EN ONDERSTEUNEN OM DE GESTELDE DOELEN TE BEHALEN.

FUNX ADDS IS ER VOOR JOU

FunX ADDS kan helpen met het vergroten van de naamsbekendheid van jou als lokale ondernemer onder jongeren tussen de 15 en 35 jaar. Door de mogelijkheid om per regio te adverteren kan jouw merk of product onder de aandacht worden gebracht bij een specifieke doelgroep. 

Waarom een inclusieve mediamix?

Kiezen voor een inclusieve mediamix betekent kiezen voor meer kansen voor jouw bedrijf. Je bereikt meer jongeren en zorgt ervoor dat zij zich herkennen in jouw merk of product.

Representatie zorgt voor geloofwaardigheid. Jongeren voelen zich sneller verbonden met jouw merk en spreken zich daar graag over uit, wat een positieve invloed heeft op de naamsbekendheid.

Waarom radio?

Nog altijd bereikt NPO FunX wekelijks 750.000 luisteraars. Uit recent onderzoek blijkt dat het weekbereik van FunX 28% is. Reclame maken op de radio biedt dus unieke kansen om een grote groep jongeren te bereiken.